¿Estás hablando del botón debajo de la palanca? ¿Ese botón lo hace cambiar más rápido?Uno de los errores más molestos para mí es que mostrar solo un archivo de archivo con cambios en el control deslizante es el hecho de que pierde el modo Sport +. Creo que han cagado algo o nos están mostrando a los usuarios de Z4 calibraciones 335i. En el modo Sport +, el automóvil cambia bastante rápido sin xHP, pero cuando Sport + parpadea se vuelve igual que Sport, debe apagar el DSC para obtener el mismo tipo de agresión de cambio ahora.
El grupo de Facebook también está lleno de errores, pero los desarrolladores no parecen interesados. Algunos autos tienen problemas con la marcha atrás con los mapas OTS, tal vez un error al traducir mapas entre revisiones de ROM.
No, los autos E9x solo tienen un botón deportivo que activa o desactiva el modo deportivo. El Z4 tiene un botón de selección de modo que alterna entre Normal / Sport / Sport +. Creo que xHP no lo sabe en este momento. Algunos usuarios de 8AT también se quejaron de perder Sport +, así que con suerte lo arreglarán.
Necesitan algunos probadores beta de TOC adecuados. El problema de hacer que cualquier joe al azar pruebe estos mapas trans es que muestran el mapa y luego pasan la noche conduciendo como un gallo por un estacionamiento y luego informan que "tira como un compañero de tren" y todos piensan que es bueno ir .
Oh. This sounds interestingApparently xhp added a “skip compatibility checks” option when flashing custom files to their latest update.
I saw this and thought of us on this forum!Apparently xhp added a “skip compatibility checks” option when flashing custom files to their latest update.
I concur. I have a little over 200 miles on the updated version now. The shifting in D mode is much better. I had previously changed all of the shift points to improve upon the past versions shift points, but I'm content for now with the standard settings in this update. Even in D mode with the sport button activated, the shifting is more aggressive than before and seems to be a real in between third option between D mode and S mode. Even though I always end up in manual mode eventually anyway, this has been a huge improvement.Version 1.3 is out for Exx cars. All I can say is WOW, huge improvement over the feel, shifts and the stage 3 flash increases Bar to 20nm or 740#'s I believe.
I have only done about 25 miles so far but very happy with it.
I would say yes. Now it's a good product. You will defiantly need it if the rear end gear ratio needs to be changed.So is this ready for me to try with the M3 shifter and gts software?
I need to skip compatibility checks and have it code as if I have an M3 so the diff ratio changes?
Please report how it goes. The WinKFP route is a bit of pain for changes after a while.So is this ready for me to try with the M3 shifter and gts software?
I need to skip compatibility checks and have it code as if I have an M3 so the diff ratio changes?
Even in D mode with the sport button activated, the shifting is more aggressive than before and seems to be a real in between third option between D mode and S mode. Even though I always end up in manual mode eventually anyway, this has been a huge improvement.